WELLNESS.APP

Efektywne zarządzanie usługami i zabiegami.

System, który wspomaga prowadzenie gabinetów kosmetycznych oraz ewidencję harmonogramu zabiegów w centrach odnowy biologicznej. Umożliwia planowanie, realizację i rozliczanie poszczególnych usług. Rozwiązanie zostało zaprojektowane pod indywidualne potrzeby Klienta.


Funkcjonalność rozwiązania

  • Planowanie usług i zabiegów
  • Harmonogramowanie i przypisywanie do klientów i gości hotelowych
  • Rezerwacja i ewidencja wykonanych usług
  • Optymalizacja zasobów pracowników i gabinetów
  • Rozliczanie komponentów użytych do realizacji zabiegów
  • Rozliczanie pracowników
  • Administracja użytkownikami, parametryzacja systemu

Architektura systemu

Aplikacja zostałą przygotowana jako serwis intranetowy, dostęp realizowany jest za pomocą przeglądarki internetowej. Dane przechowywane są w bazie Microsoft® SQL Server® 2005. Rozwiązanie współpracuje z oprogramowaniem dystrybucyjno-magazynowym PC-Market firmy Insoft z Krakowa. Wymiana danych z systemem nadrzędnym odbywa się transakcyjnie na poziomie baz danych.


Opis funkcjonalny

Głównym elementem systemu jest panel operacyjny pozwalający na rejestrację planowanych usług i zabiegów. Operator wybiera czas i rodzaj usługi oraz przypisuje osobę z kartoteki klientów. Podczas harmonogramowania zabiegów, przypisuję się do zlecenia dostępnego pracownika, gabinet oraz wybiera z listy wcześniej zdefiniowaną recepturę. Po wykonaniu zlecenia pracownik wykonujący zmienia status zlecenia ew. dopisując własne uwagi dotyczące realizacji. Poszczególne komponenty z receptury użyte do realizacji danego zabiegu zostają automatycznie rozchodowane w systemie magazynowym.


W systemie dostępne są dynamiczne i parametryzowane zestawienia:

  • plany usług dla klienta i pracowników
  • rejestr wykorzystania gabinetów
  • zestawienie zbiorcze i szczegółowe wykonanych usług dla klientów i grup klientów
  • rozliczenie zużycia komponentów
  • rejestr sprzedaży kosmetyków dla klientów


Analiza potrzeb i projektowanie

W systemie zamodelowano obieg informacji potrzebnych do przeprowadzenia procesów ewidencji poszczególnych usług i zabiegów. Określono rodzaj i zakres pozyskiwanych danych z kartotek usług i towarow systemu nadrzędnego oraz sposób pozyskania receptur komponentów niezbędnych do ich realizacji. Opracowano niezbędne dane słownikowe, pozwalajace na precyzyjną ewidencję z uwzględnieniem układu gabinetów, dyspozycji pracowników oraz specyfiki realizacji poszczególnych programów odnowy bedących w ofercie Klienta. Zaprojektowano zasady identyfikacji usług i klientów oraz docelową funkcjonalność systemu.



powrót